ارشن، رسانه اجتماعی تحلیلی بازار سرمایه
ارشن، رسانه اجتماعی تحلیلی بازار سرمایه

ارشن، رسانه اجتماعی تحلیلی بازار سرمایه

تحلیل تکنیکی « داروسازی جابرابن حیان »


با توجه به ساختار نمودار در تایم روزانه، قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است و همزمان با آرایش الگوی هارمونیک ab=cd شاهد برگشت قیمت از سقف کانال هستیم . با توجه به این وضعیت انتظار میرود مادامی که سقف کانال در محدوده 9800 ریال شکسته نشود، شاهد اصلاح قیمت تا محدوده 8200 ریال و 7000 ریال باشیم .


فایل کامل تحلیل و نمودار را از آدرس www.ershan.ir/analysis/9233 دانلود کنید.

تحلیل تکنیکی « سیمان شرق »


همانطور که در نمودار (فایل پیوست)مشاهده مینمایید ، در تایم روزانه شاهد الگوی هارمونیک bat هستیم و از محدوده 1190 ریال شاهد برگشت قیمت هستیم . انتظار داریم چنانچه سطح مقاومتی 1400 ریال شکسته شود ، در صورت شرایط مساعد شاهد رشد قیمت تا محدوده 1700 ریال – 2000 ریال و 2200 ریال باشیم .مادامی که محدوده 1100 ریال از پایین شکسته نشود ، تحلیل فوق معتبر خواهد بود .


فایل کامل تحلیل و نمودار را از آدرس www.ershan.ir/analysis/9222 دانلود کنید.

تحلیل تکنیکی « پترول »


با توجه به ساختار نمودار در تایم ماهانه( تصویر در فایل پیوست)، قیمت در یک محدوده تراکمی (مثلث) در نوسان است. مادامی که قیمت در این محدوده قرار بگیرد، به نظر می‌رسد خرید در کف مثلث در محدوده 1600 ریال و فروش در سقف مثلث در محدوده 2400 می‌تواند جهت نوسان گیری کم ریسک باشد. از طرفی دیگر چنانچه سقف مثلث  در محدوده 2500ریال شکسته شود، با تثبیت حداقل دو روز بالای این سطح می‌تواند در صورت شرایط مساعد زمینه ساز رشد قیمت تا محدوده 3000 تا 3500 ریال در بازه بلند مدت باشد. شکست کف مثلث در محدوده 1480 ریال ، تحلیل زیر را بی اعتبار خواهد کرد.


نمودار روزانه


با نگاهی به تایم روزانه (تصویر در فایل پیوست)، پس از شکست خط روند نزولی شاهد رشد قیمت تا محدوده 2200 ریال بودیم که با فشار عرضه  از سوی فروشنده‌ها  شاهد اصلاح قیمت هستیم. به نظر می‌رسد هر چه قیمت به منطقه پولبک خط روند در محدوده 1810 ریال نزدیک شود خرید می‌تواند کم ریسک باشد. در صورت برگشت قیمت و فتح قله 2200 ریال، تارگت محدوده 2450 ریال در بازه کوتاه مدت خواهد بود.


فایل کامل تحلیل را از آدرس www.ershan.ir/analysis/9217 دانلود کنید.

تحلیل تکنیکی « میدکو »

:

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید ، در تایم روزانه قیمت در یک کانال نزولی قرار دارد و قبل از رسیدن قیمت به کف کانال از محدوده 3700 ریال، با اقبال خریدارها شاهد برگشت قیمت هستیم . در حال حاضر قیمت موفق به شکست سقف کانال گردیده . انتظار داریم در صورت تثبیت قیمت بالای کانال و در صورت شرایط مساعد زمینه برای رشد قیمت تا محدوده 4800 و 5300 ریال فراهم شود . بازگشت احتمالی قیمت داخل کانال در محدوده 3950 ریال ، تحلیل فوق را با چالش مواجه خواهد کرد .


فایل کامل تحلیل را از آدرس www.ershan.ir/analysis/8202 دانلود کنید.


آمریکا از پنج خواسته کلیدی خود در توافق با ایران کوتاه آمد

به گزارش پایگاه اینترنتی هیل،در حالیکه دولت اوباما تلاش می کند که توافق اخیر با ایران را به نمایندگان مردد کنگره آمریکا بقبولاند اما در این حال چارچوب توافق حاصل شده تحت بررسی دقیق این نمایندگان قرار دارد. بسیاری از مفاد این چارچوب توافقی حاکی از شکاف بین اهداف اعلامی اوباما در آغاز مذاکرات در هجده ماه پیش و نتایج به دست آمده است.

دمکرات ها و کاخ سفید می گویند که این تغییرات نتیجه مذاکرات دشوار و در خواست زمان برای دادن اجازه به دیپلمات ها برای نهایی کردن توافق است.اما منتقدان جمهوری خواه می گویند دولت عقب نشینی های وسیعی صورت داده و در برابر نتایجی کم به دست آورده است.
در اینجا پنج حیطه ای که در آنها دولت در زمان مذاکرات جریان موجود را تغییر داده است بیان می کنیم:
1-ممنوعیت غنی سازی اورانیوم:پیش از آنکه مذاکرات آغاز شود ،دولت اوباما و شورای امنیت سازمان ملل از ایران خواستند که تمامی جریان غنی سازی اورانیوم خود را متوقف کند اما چارچوب توافقی اخیر به ایران اجازه ادامه غنی سازی اورانیوم و تولید پولوتونیم برای کاربردهای بومی را می دهد.
مایکل سینگ مدیر اندیشکده واشنگتن در این باره می گوید:غنی سازی در حد صفر از سال دو هزار و نه یک خواست کلیدی بود. ما از صفر به اعدادی رسیدیم که شمار آن همچنان افزایش پیدا می کند.
منتقدان توافق نگرانند که هرگونه غنی سازی می تواند به سرعت به کاربرد نظامی بدل شود.اما مقامات دولت آمریکا اعلام کرده اند که توقف غنی سازی هرگز یک هدف واقعی نبوده و به جای آن یک عامل کلیدی برای چانه زنی به منظور مشاهده عقب نشینی های دیگر از طرف ایران بوده است.
یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا در مصاحبه با نشریه وال استریت ژورنال گفت:به محض اینکه ما وارد مذاکرات واقعی با ایرانی ها شدیم به این مطلب رسیدیم که 
ادامه مطلب ...