ارشن، رسانه اجتماعی تحلیلی بازار سرمایه
ارشن، رسانه اجتماعی تحلیلی بازار سرمایه

ارشن، رسانه اجتماعی تحلیلی بازار سرمایه

گزارش هفتگی بورس اوراق بهادار- 30اردیبهشت 94

در طول هفته گذشته شاخص کل بورس صعودی بود و در نهایت به سطح 63 هزار و 703 واحد رسید. با این حال این معیار نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته تنها 172 واحد رشد کرده است. برخی از فعالان بازار سهام اعتقاد دارند بازار سهام پتانسیل بهبود عملکرد در خرداد ماه را دارد با این حال هنوز هم اخبار مذاکرات مهم‌ترین رکن تعیین مسیر حرکت شاخص به حساب می‌آید.


فایل کامل گزارش را از آدرس  www.ershan.ir/analysis/10333  دانلود کنید.



با پیوستن به ارشن از بلاگ‌های تحلیلی و آموزشی متخصصین بازار سرمایه بهره‌مند شوید. 





گزارش روزانه بورس اوراق بهادار- 29 اردیبهشت 94

بورس امروز را مثبت پشت سر گذاشتیم و نسبت به روز گذشته شاخص کل رشد بهتری را به ثبت رساند؛ اما ارزش معاملات همچنان در سطح مطلوبی به سر نمی‌برد. در پایان معاملات بورس اوراق بهادار امروز، تعداد 316 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 641 میلیارد ریال در 36 هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت. شاخص کل با 121 واحد افزایش (19/ 0 درصد) به سطح 63 هزار و 644 واحد رسید. شاخص بازار اول با 84 واحد افزایش به رقم 46057 واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با 270واحد افزایش رقم 130471 واحد را به ثبت رساند.


فایل کامل گزارش را از آدرس www.ershan.ir/analysis/10327  دانلود کنید.



با پیوستن به ارشن از بلاگ‌های تحلیلی و آموزشی متخصصین بازار سرمایه بهره‌مند شوید. 

تحلیل تکنیکی « نیرو ترانس »


همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، قیمت در محدوده الگوی هارمونیک shark قرار دارد. انتظار می‌رود با پر شدن ظرف زمان و واگرایی مثبت، در صورت شرایط مساعد شاهد رشد قیمت تا محدوده 5000 ریال، 5450 و 6000 ریال باشیم با حد ضرر 4480 ریال.




فایل کامل تحلیل و نمودار را از آدرس www.ershan.ir/analysis/10318 دانلود کنید.




با پیوستن به ارشن از بلاگ‌های تحلیلی و آموزشی متخصصین بازار سرمایه بهره‌مند شوید. 

اطلاعاتی اجمالی در خصوص شرکت لوله و ماشین سازی ایران

معرفی شرکت

شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران به عنوان اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن در ایران در سال 1338 شمسی (1959 میلادی) با هدف تولید لوله و اتصالات چدنی برای مصارف آبرسانی و دیگهای چدنی برای تأمین آب و هوای گرم مؤسسه‌ها و ساختمان‌ها، تأسیس گردید. ظرفیت تولید سالیانه شرکت در ابتدا 4000 تن و عمده محصولات آن لوله‌های چدنی از قطر 80 الی 400 میلیمتر و به طول 4 و 5/5 متر به روش سانتریفوژ (گریز از مرکز) بوده است.

کارخانه شماره ١ (کارخانه تپه سفید): در کیلومتر 10 جاده ساوه واقع شده است. در این کارخانه لوله و اتصالات از جنس چدن‌نشکن از قطر ١٠٠ تا ١٠٠٠ میلیمتر و با ظرفیت 70.000 تن درسال، شیرآلات پروانه‌ای از قطر ١50 تا 1800 میلیمتر، شیرآلات یکطرفه از قطر 200 تا 1000 میلیمتر و شیر هوا از قطر ٥٠ تا ٢٠٠ میلیمتر، با ظرفیت ٣٠٠٠ تن در سال، دیگهای چدنی شوفاژ در پنج مدل S90 , S , M90 ,M و L90 با ظرفیتهای حرارتی 30000 تا 560000 کیلوکالری در ساعت، شوفاژ زمینی چدنی (پکیج) از ظرفیت ١٤٠٠٠ تا ٢٥٤٠٠ کیلوکالری در ساعت و با ظرفیت 5000 تن درسال ، غلطکهای نورد و قطعات سنگین تا وزن 18 تن و با ظرفیت 2500 تن در سال تولید می‌گردد.

کارخانه شماره ٢ (کارخانه شمس‌آباد) : این کارخانه با مساحت 203000 متر مربع در کیلومتر ٤٠ اتوبان تهران – قم و در شهرک صنعتی شمس‌آباد واقع گردیده است. در حال حاضر این کارخانه دارای دو سالن مجزای تولید جهت ریخته‌گری لوله‌های چدن نشکن از قطر 1100 تا 2000 میلی‌متر و قطعات سفارشی سنگین تا وزن 18تن، عملیات تکمیلی انواع شیرآلات چدنی و قطعات پرسی خودرو می‌باشد.ظرفیت فعلی این واحد برابر 70000تن است که با راه‌اندازی طرح توسعه آن این ظرفیت به 110000تن در سال خواهد رسید.

سهامداران عمده شرکت  

صندوق بازنشستگی کشوری ...  ادامه مطلب ...

شفافیت..

این روزها از واژه های بسیار مهم در مدیریت به شمار میرود و یافتن دلیل آن هم ساده است. به هر حال اگر کارمندان کار خود را درمعرض دید دیگران انجام دهند،آیا پاسخگوتر و بازتر نخواهند بود؟ آیا نخواهند توانست راحت تر مشکلات را یافته و حل کنند؟ وآیا نخواهند توانست اطلاعات و ایده های خوبشان را راحت تر در اختیار دیگران بگذارند؟

راه حلکارکنان در صورتی که امکان پیاده سازی ایده ها و روشهای جدید را در مناطقی از حریم خصوصی داشته باشند، کارایی بهتریدارند. سازمانها با ایجاد 4نوع مرزبندی، این امکان را فراهم میآورند:
مرزهای بین تیمها، مرز بین بازخورد و ارزیابی، مرز بین حق تصمیم گیری وحق بهبود وضعیت و مرزبندی در مورد زمان کار

1:مرز بین تیم ها
مرزهای تیمی میتواند باعث تولید بیشتر و پنهانسازی انتخابی در محیط کاملاً شفاف شودگوگل به 20 درصد وقت کارمندانش بی توجه است تا به ایده های شخص یشان بپردازند اما کارمندان در پروژه های تیمی بصورت شفافی در قبال دیگران مسئولیت دارند.همان 20 درصد زمان اختصاص داده شده به هر کارمند باعث پدید آمدن بیش از نیمی از محصولات گوگل شده است(Gmail, Ad Sense, Google Talk, Google News, Google Transit Google Now Google Transparent Report)
مرزها چه فیزیکی باشند و چه روانی نظارت بر گروهی از افراد را کاهش میدهند. حتی مرزهای صوری بین تیمها هم فشار در مرکز توجه بودن را با کاهش تعداد طر فهای مقابل کمتر می کنند.

2.مرز بین بازخورد و ارزیابیدر کل  هرگونه اطلاعاتی که ...

متن کامل بلاگ از خانم رباب وفایی را در آدرس زیر مطالعه کنید:

www.ershan.ir/blog/9248


با پیوستن به ارشن از بلاگ‌های تحلیلی و آموزشی متخصصین بازار سرمایه بهره‌مند شوید.